IMAGE Bvlgari

Bvlgari бас директорының орынбасары Лаура Бурдеземен сұхбат: Римдік зергерлік үй әлемді шығармашылық тілмен қалай баурап алды

Лаура Бурдеземен біз BVLGARI-дің Валенца қаласындағы жаңа зергерлік мануфактурасында жолықтық. Салтанатты ашылу рәсіміне жер-жерден қонақтар ағылып келді. Әлемде жағымсыз жаңалықтар қаншалықты көп болса, тамаша дүниелер соншалықты тапшы. Міне, BVLGARI күн сәулесіндей жарқыраған, көңілге шуақ сыйлайтын әшекейлер топтамаларымен осы олқылықтың орнын толтыруға тырысайық.

Сіздердікіндей фабрикамен мақтана алатындар кемде-кем: ол экологияның барлық талаптарына сай салынған, әрі жұмыс істеуге ыңғайлы ғана емес, көңілге шуақ сыйлайтындай етіп арнайы жобаланған. Тіпті бұл фабрика емес, нағыз бес жұлдызды BVLGARI қонақ үйінің өзі сияқты әсер қалдырмай ма?

Әсірелеудің қажеті жоқ, дегенмен біздің деңгейіміз шынымен де өте жоғары. 2017 жылы салынып, қазір аумағы екі еседен астам кеңейтілген Валенцадағы мануфактура мен үшін кез келген қонақ үйден әлдеқайда қызықты. Бұл – шығармашыл жандар үшін және олардың өздері жасаған, ортақ құндылықтарға, сұлулыққа, көркем қолөнерге деген сүйіспеншілікке негізделген нағыз тұрақты экожүйе. Біз үшін ең маңыздысы қолөнершілеріміз бен суретшілеріміздің жайлы әрі көңілді жұмыс істеуіне жағдай жасау болды. Олар біз үшін көздің қарашығындай құнды.

Tatler Asia
IMAGE Лаура Бурдезе | Bvlgari

Шеберлерді қалай табасыздар? Олар сіздерді қалай табады?

Адамдар – біздің ең үлкен құндылығымыз. Сондықтан да біз оларды жан-жақтан іздеп, зергер мамандығын дамытуға қомақты қаржы саламыз. Бұл оңай шаруа емес, себебі мұндай кәсіптер, өкінішке қарай, жастардың назарынан тыс қалып барады. Италия мектептерінде, тіпті Италиядан тыс жерлерде де, бұл мамандықтардың бар екенін көп жастар біле бермейді. Дәл осы себепті біз әлемнің түкпір-түкпіріндегі мектептермен ынтымақтаса отырып, қолөнер туралы мәлімет беруге, жастарды өз ісімізге тартуға уақытымыз бен ресурстарымызды аямаймыз.

Tatler Asia
IMAGE Bvlgari

BVLGARI жасайтын дүниелер үшін мектеп емес, нағыз академияның өзі қажет дер едік.

Біздің өз академиямыз бар. Болашақ шеберлерімізді Валенцаға әкеліп, оларды шыңдау оңай шаруа емес, себебі зергерлік қолөнер нағыз көркемөнерге жақын. Бұл жерде тек талант пен құштарлық қана емес, ұзақ жылдар бойы тынымсыз шыңдалу да маңызды. Сапа мәселесінде біз еш ымыраға келмейміз, себебі кемелдік – біздің басты қағидамыз. Сондықтан Валенцадағы BVLGARI мануфактурасына жұмысқа келген әрбір адам, қандай тәжірибесі болса да, алдымен біздің академияға түседі. Оның жұмысқа толық дайын болғанға дейін алты ай уақыт кетуі мүмкін.

Tatler Asia
IMAGE Bvlgari

Бұл керісінше зергерлік кәсіпті меңгергендер үшін біліктілікті арттыру факультеті сияқты. Ал жап-жас адамдарға, кешегі мектеп оқушыларына не ұсына аласыздар?

Валенцадағы мануфактураның өзінде ашылған BVLGARI мектебін ұсына аламыз. Бұл – зергерлік іске толығымен арналған, жұртшылыққа қолжетімді алғашқы оқу орны. Ол көрші Марчанизе қаласындағы танымал TADS – Tari Design School дизайн мектебімен бірлесе құрылған. Мұнда шәкірттер зергерлік өнердің ең қарапайым негіздерінен бастап үйренеді. Әрі мұнда дәстүрлі зергерлік техникалар – мысалы, металды қолмен өңдеу, тастарды орнату сияқты әдістер – микроқұю, микромеханика, үш өлшемді принтерлер секілді ең озық заманауи технологиялармен қатар үйретіледі.

Tatler Asia
IMAGE Bvlgari

Сіздің фабрикаңыз болашақта тек әшекейлер ғана емес, сонымен бірге оларды жасайтын адамдарды да шығарады екен ғой. Жұмысшыларыңызды қалай атайсыздар?

Біз шеберлерімізді «mani intelligenti», яғни «зерек қолдар» деп атаймыз. Бұл ұғымда Леонардо да Винчидің ұлы рухының ізі жатыр десек болады: әрбір шебер – әрі суретші, әрі қолөнерші. Біз оларға шығармашылық еркіндік сыйлаймыз, себебі жасампаздықтың қуанышы әшекейлеріміздің әрбір бөлшегінен көрініс табады деп сенеміз. Міне, осы сенім – жаңа мануфактураның негізгі мәні.

Tatler Asia
IMAGE Bvlgari
Tatler Asia

Демек, шығармашылық әртүрлі мамандықтағы, тіпті әртүрлі елдерден келген шеберлерді біріктіретін басты құндылыққа айналады деген сөз бе?

Бізде барлық ұлттардың шеберлері жұмыс істейді. Отыздан астам елден келген, жиырма түрлі тілде сөйлейтін бұл жандарды бір ғана ортақ тіл – сұлулық пен шығармашылықтың тілі, яғни жаңа lingua franca біріктіреді. BVLGARI – римдік марка болғандықтан, ежелгі Римде латын тілі әлемнің әр түкпірінен келген әртүрлі адамдарды қалай біріктірсе, дәл солай қазір де шығармашылық адамдарды байланыстырып отыр. Біз Мәңгілік қаладан шыққандықтан, бізде мәңгілік құндылықтар бар. Рим әрдайым игі ықпалдарға ашық болған, тіпті кейде келген адам император атағына дейін жететін. Бұл өзара ену мен ашықтықтың мәдениеті еді, ал қазір оның маңызы бұрынғыдан да арта түсті.

Tatler Asia
IMAGE Bvlgari

Әрине, BVLGARI маркасы Эпирден Римге келген Сотириос Булгарис есімді Грекия азаматымен қаланған ғой.

Біз бұл жайтты үнемі есімізде сақтап жүреміз, сондықтан да мануфактурамызға шетелдіктерді де құшақ жая қарсы аламыз. Пьемонт аймағының әкімшілігімен бірлесе отырып, біз босқындарды жұмыспен қамтамасыз етеміз. Олардың көбісі – қолөнерде керемет тәжірибесі бар дарынды жандар. Өткен жылы алты-жеті адам ғана келгенімен, олардың барлығы тамаша шеберлер екенін дәлелдеді. Біз оларға үміт, кәсіп, білім және BVLGARI-дің жоғары стандарттарына бейімделуге мүмкіндік бердік. Бұл менің сүйікті бағдарламам, себебі ол барлығына тиімді.

BVLGARI-дің әлем бойынша қанша өндірістік алаңы бар?

Әлем бойынша алты өндірістік орталығымыз бар. Швейцарияда сағаттарымызды жасайтын үш мануфактурамыз орналасқан. Олар – Ле-Сантье, Санлеже және Невшатель. Былғары бұйымдары Флоренцияда өндіріледі. Ал барлық зергерлік өндірісіміз толығымен Италияда шоғырланған. Бұл бағытта екі ірі орталығымыз бар: бірі Римдегі Виа Аурелияда, екіншісі – Валенцада.

Tatler Asia
IMAGE Bvlgari

Олардың айырмашылығы неде?

Римде негізінен ерекше, бірегей Haute Joaillerie (жоғары зергерлік өнер) әшекейлері жасалады. Ал Валенцада зергерлік өнімдеріміздің қалған 90 пайызы шығарылады. Дегенмен соңғы жылдары Валенцада да кейбір Haute Joaillerie бұйымдарын жасауды қолға алдық. Бұл қызметкерлерімізді ерекше ынталандырады, өйткені олар үшін бұл – кандидаттық диссертация қорғағанмен тең, яғни шеберліктің ең биік шыңына жеткендей мәртебе.

Қазіргі таңда көптеген брендтер жауапты өндіріс, экологиялық тәсілдер мен энергия тиімділігі туралы жиі айтып жатады. Оған қоса заманауи сөздер мен тіркестер де аз емес. Алайда мұның бәрі жай ғана құрғақ уәде емес, уақыт пен қомақты қаржыны талап етеді. Мұның бәрі расымен де ақтала ма?

Әлбетте! Біз үшін бұл – жай ғана міндет емес, шын жүректен қабылдаған ұстаным. BVLGARI кіретін LVMH холдингі бұл бағдарламаларды жиырма бес жылдан астам уақыттан бері дамытып келеді. Оның жаңа LIFE 360 бастамасы 2030 жылға дейінгі айқын бағыт-бағдарды белгілейді. Біздің әлемге деген қамқорлығымыз әрдайым BVLGARI рухының ажырамас бөлігі болған. Мысал ретінде Save the Children қорымен 15 жылдық серіктестігімізді айтуға болады. Біз оларға осы уақыт ішінде 120 миллион доллардан астам қаражат аудардық. Бұл көмек беруге деген ұмтылыс брендтің негізін қалаған сонау Булгари отбасынан бастау алып, біз олардың игі істерін жалғастырып келеміз.

Осы тұрғыда Валенцадағы жаңа мануфактура қалай құрылған?

Мануфактурамыз әу бастан-ақ тұрақты экожүйе ретінде бой көтерген. Оның электр қуатын күн панельдері қамтамасыз етеді, ал айналасына ағаш отырғызып, өзіміздің «BVLGARI орманын» жасақтадық. Тіпті бізде бал өндіретін аралар да бар. Осы балдың дәмін татып көрсеңіз, BVLGARI-дің қаншалықты ерекше екенін бірден түсінесіз!

Темы