IMAGE Maison Margiela Haute Couture Fall Winter 2025 | Maison Margiela

Гленн Мартенс басшылығымен Maison Margiela-ның жаңа тарауы неден басталды?

It’s not namby-pamby («Бұл нәзік жандарға арналмаған») – деп сән сыншысы Ванесса Фридман Гленн Мартенстің Maison Margiela үшін жасаған алғашқы Artisanal топтамасын өзінің Threads парақшасында қысқа ғана сипаттады. Онымен келіспеу мүмкін емес.

Күз-2025 маусымына арналған Artisanal топтамасы шынымен де қараңғы, кейде тіпті үрейлі шыққан. Бет-әлпеті жоқ модельдер қорқынышты фильмдердің кейіпкерлеріне ұқсайды. Мартин Маржеланың өзі негізін салған жасырындылық тақырыбын жалғастыра отырып, Мартенс модельдердің бетін толықтай маскамен жапқан. Бірақ бұл маскалардың пластиктен жасалғаны соншалық, олардың ішінде модельдердің демі жетпей, тұншығып бара жатқандай көрінеді. Еріксіз «Мына қыз көрсетілімнің соңына дейін аман жете ме екен?» деп ойланып қаласың.

Кейбір киім үлгілері көрсетілімнің алдында ғана көрден қазып алынғандай әсер қалдырады. Осындай «ыдырау мен іріп-шіру» әсеріне жету үшін ателье қызметкерлеріне біраз «қолдарын былғауға» тура келген. Ал Мартенстің өзіне сән тарихындағы ең ықпалды дизайнерлердің бірінің мұрасы үшін үлкен жауапкершілікті арқалауға тура келді.

Tatler Asia
IMAGE Maison Margiela Haute Couture Fall Winter 2025 | Instagram @maisonmargiela
Tatler Asia
Tatler Asia
Tatler Asia

Көрсетілім Margiela үшін символдық мәні бар жерде – 2008 жылы Мартин Маржеланың өзі қоштасу шоуын өткізген Париждегі Centquatre-Paris мәдени орталығында өтті. Кеңістік ескі тұсқағаздар мен газет қиындыларына ұқсайтын папье-машемен безендірілген. Осының бәрі ұмыт қалған заттарға екінші өмір берілгендей әсер қалдырды.

arrow left arrow left
arrow right arrow right
Фото 1 из 48 Maison Margiela Haute Couture Fall Winter 2025 | Instagram @maisonmargiela
Фото 2 из 48
Фото 3 из 48
Фото 4 из 48
Фото 5 из 48
Фото 6 из 48
Фото 7 из 48
Фото 8 из 48
Фото 9 из 48
Фото 10 из 48
Фото 11 из 48
Фото 12 из 48
Фото 13 из 48
Фото 14 из 48
Фото 15 из 48
Фото 16 из 48
Фото 17 из 48
Фото 18 из 48
Фото 19 из 48
Фото 20 из 48
Фото 21 из 48
Фото 22 из 48
Фото 23 из 48
Фото 24 из 48
Фото 25 из 48
Фото 26 из 48
Фото 27 из 48
Фото 28 из 48
Фото 29 из 48
Фото 30 из 48
Фото 31 из 48
Фото 32 из 48
Фото 33 из 48
Фото 34 из 48
Фото 35 из 48
Фото 36 из 48
Фото 37 из 48
Фото 38 из 48
Фото 39 из 48
Фото 40 из 48
Фото 41 из 48
Фото 42 из 48
Фото 43 из 48
Фото 44 из 48
Фото 45 из 48
Фото 46 из 48
Фото 47 из 48
Фото 48 из 48

Мартенс үшін «Artisanal» (қолөнер) – құрғақ сөз емес. Топтамада тек қайта өңделген материалдар: астарлық маталар, винтажды былғары күртешелер, ескі бижутерия қолданылғаны бірден айтылды. Мәселен, ескі әшекейлерден тұтас бір көйлек жасалған. Мартенстің өзіне тән деним матасы да болды, бірақ оны құс қауырсынын бейнелейтін trompe l’oeil (көз алдайтын) принтінің астынан тану мүмкін емес.

Tatler Asia
IMAGE Maison Margiela Haute Couture Fall Winter 2025 | Instagram @maisonmargiela
Tatler Asia

Топтамадағы басты шабыт көздері – ортағасырлық сәулет өнері мен Маржела мен Мартенстің отаны Фландрия мен Нидерландының атмосферасы болды. Гүлдер мен жабайы аңдар бейнеленген принттер XVII ғасырдағы голландиялық натюрморттарды еске салса, детальдардың үстінен тартылған тор мата көлемдік әсер беріп, құстардың құстардың қанаттарына жан бітіргендей көрсетті. Топтамадан Джон Гальяноның да ықпалы сезіледі. Оның сәнге деген театрлық көзқарасы мен тарихи пішімдерге құштарлығы топтамаға ерекше драма берген. Мұны модельдердің белін қылдай етіп қысып тұрған корсеттерден айқын көруге болады. Соның ішінде модельдердің белдерін шегіне дейін қысып тұрған корсеттер де бар.

Алайда, топтамадағы пластиктің қолданысы біраз күмән тудырды. 2025 жылы жоғары сән топтамасында мұндай материалды көру, әрине, даулы шешім. 1992 жылғы топтамадан шабыт алған пластик көйлек сол заманда авангард болса да, бүгінде тек арзанқол көрініп, 90-жылдардағы басқа пластиктер сияқты уақыт өте сарғайып кететіндей әсер қалдырды.

Tatler Asia
IMAGE Maison Margiela Haute Couture Fall Winter 2025 | Instagram @maisonmargiela
Tatler Asia
Tatler Asia
Tatler Asia
Tatler Asia
Tatler Asia

Жалпы алғанда, топтама мазасыз әрі ретсіз көрінеді. Маскалармен күшейтілген жасырындылық Маржела ойлағандай «көзді киімге аударудың» орнына, керісінше, мазасыздық сезімін тудырды. Қабыршақтанған беттер, тозған маталар, уақыт ізі қалған текстуралар бұл үрейлі сезімді одан сайын күшейтті. Мартенс өткеннің бөлшектерінен құбыжық құрастырған Франкенштейн сияқты есі ауысқан ғалымды еске салды. Мүмкін, мақсат та осы болған шығар, себебі авангард дегеніміз – арандату.

Қорытындылай келсек, бағамыз – бес балдан төрт. Архивпен терең жұмыс істеп, қолөнерге ерекше назар аударып, Маржеланың көшірмесіне айналмай, оның тілінде сөйлеуге тырысқаны үшін.

Темы