IMAGE «Кешір, жаным» фильмінен кадр | AF Films

Ева Виктордың «Сандэнс» фестивалін дүр сілкіндірген «Кешір, жаным» (Sorry, Baby) атты дебюттік фильмі ауыр психологиялық соққыдан кейінгі өмірді тақырып етеді

Жанға түскен жараның ізі киімге жұққан дақ сияқты – оны сүртіп кетіру мүмкін емес. Тіпті ең күшті құралдардың өзі оны кетіргеннің орнына, тек химиялық із қалдырады. Адам ауыр соққыдан өткенде, оның жаны да осындай күй кешеді. Тек бір күні қайтадан еркін тыныстай алатыныңа үміттену ғана қалады. Ева Виктордың «Кешір, жаным» атты дебюттік фильмі дәл осы сұраққа жауап іздейді: осыдан кейін қалай өмір сүруге болады?

«Сандэнс» халықаралық тәуелсіз кино фестивалінің нағыз жаңалығына айналған бұл фильмді A24 студиясы 8 миллион долларға сатып алды. Виктордың өзі бұл жобаға индустрияның ең үздік мамандарын жинап, ғасырдың ең ірі табысына кенелдім деп санайды. Фильмнің орталық тақырыбы – жыныстық зорлық-зомбылық болғанымен, бұл термин саналы түрде атаусыз қалады. Себебі режиссер үшін бұл оқиға кейіпкердің бүкіл болмысын анықтамауы тиіс. Ол әрбір детальды түсіндіріп бере алатынын айта отырып, көрерменге өз ойын табуға мүмкіндік қалдырады: «Кино көрерменінің қуанышы да осында: фильм сенің ішкі жан дүниеңдегі күйзелістеріңе байланысты әртүрлі үндеседі». Ал Ева Виктор бұл фильмге махаббат пен қамқорлық туралы өз хикаясын айту ниетімен келген.

Tatler Asia
IMAGE «Кешір, жаным» фильмінен кадр | AF Films

Бұл фильмнің идеясы COVID-19 пандемиясы кезінде, бүкіл әлем карантинде отырғанда дүниеге келген. Бруклиндегі қараңғы пәтерінде жалғыз қалған комик 100-ден астам фильм көріп, Бергман, Кар-Вай, Эрисе сияқты ұлы режиссерлердің туындыларымен танысады. Бұл оның «миының химиялық құрамын өзгерткендей» әсер етіп, оны жаңа шығармашылық жолға итермелейді. Осылайша, терезенің сыртында боран соғып тұрғанда, ол «Кешір, жаным» фильмінің сценарийін жазып шығады. Оны Pastel продюсерлік компаниясына жібергенде, жұмысты зор ықыласпен қабылдаған. Ева фильмнің режиссері де, басты рөлдегі актрисасы да өзі болуы керектігін түсінді, бірақ оған дайын емес еді.

Tatler Asia
IMAGE «Кешір, жаным» фильмінен кадр | AF Films

Осы уақытқа дейін ол Reductress үшін сатиралық жазбалар жазып, Comedy Central арнасы мен әлеуметтік желілерге қысқа комедиялық видеолар түсірген. Оның портфолиосында «Миллиарды», Super Pumped және «Любовь, свидания, Нью-Йорк» жобаларындағы үш кішігірім рөл ғана болды, сондықтан өз фильмінің түсіріліміне дайындық бір жарым жылдан астам уақытты алды. Осы уақыт ішінде ол «Мен телевизордың жарқылын көрдім» хоррорының түсіріліміне қатысып, «Кешір, жаным» өндірісін бастау үшін режиссер Джейн Шенбрунның көлеңкесіне айналып, істің қыр-сырын үйренді.

Tatler Asia
IMAGE «Кешір, жаным» фильмінен кадр | AF Films

Бұл еңбек пен табандылық өз жемісін берді: америкалық шағын инди-фильм бүкіл әлем көрермендерінің жүрегін жаулады. Маңызды тақырып та, актерлік ойын да, Виктордың көпқырлылығы да атап өтілді, бірақ бәрінен де қыздың өз тарихын шынайы баяндап бергені ерекше әсер етті. Ол басқа режиссерлердің жұмыстарында шарықтау шегі болатын жыныстық зорлық-зомбылық көрінісін көрсетпеді. Көрермендерді «қорқытудың» орнына, Ева бұл эпизодты әдемі әрі үрейлі түрде ойнады: «Шын мәнінде, біз жабық есіктің ар жағында не болып жатқанын білмейміз. Тек сөзге сену ғана қалады».

Tatler Asia
IMAGE «Кешір, жаным» фильмінен кадр | AF Films

Басты кейіпкер Агнес айналасындағы әлем қарқынды өзгеріп жатқанда, өмірден түңілгендей күй кешеді. Бірнеше жыл өтсе де, өткеннің оқиғалары оны жібермейді. Оны тек адамдар, жануарлар және сүйікті ісі ғана құтқарады, олар ең күтпеген жолдармен жарқын болашаққа деген үмітті оятады. Сондықтан да картинада әзіл көп: «Болып жатқан жайттар соншалықты сюрреалды және оғаш көрінетіні сонша, көп нәрсе шынымен күлкілі болып кетеді. Бұл – абсурдты әлем».

Темы