Ева Виктордың «Сандэнс» фестивалін дүр сілкіндірген «Кешір, жаным» (Sorry, Baby) атты дебюттік фильмі ауыр психологиялық соққыдан кейінгі өмірді тақырып етеді
Жанға түскен жараның ізі киімге жұққан дақ сияқты – оны сүртіп кетіру мүмкін емес. Тіпті ең күшті құралдардың өзі оны кетіргеннің орнына, тек химиялық із қалдырады. Адам ауыр соққыдан өткенде, оның жаны да осындай күй кешеді. Тек бір күні қайтадан еркін тыныстай алатыныңа үміттену ғана қалады. Ева Виктордың «Кешір, жаным» атты дебюттік фильмі дәл осы сұраққа жауап іздейді: осыдан кейін қалай өмір сүруге болады?
«Сандэнс» халықаралық тәуелсіз кино фестивалінің нағыз жаңалығына айналған бұл фильмді A24 студиясы 8 миллион долларға сатып алды. Виктордың өзі бұл жобаға индустрияның ең үздік мамандарын жинап, ғасырдың ең ірі табысына кенелдім деп санайды. Фильмнің орталық тақырыбы – жыныстық зорлық-зомбылық болғанымен, бұл термин саналы түрде атаусыз қалады. Себебі режиссер үшін бұл оқиға кейіпкердің бүкіл болмысын анықтамауы тиіс. Ол әрбір детальды түсіндіріп бере алатынын айта отырып, көрерменге өз ойын табуға мүмкіндік қалдырады: «Кино көрерменінің қуанышы да осында: фильм сенің ішкі жан дүниеңдегі күйзелістеріңе байланысты әртүрлі үндеседі». Ал Ева Виктор бұл фильмге махаббат пен қамқорлық туралы өз хикаясын айту ниетімен келген.

Бұл фильмнің идеясы COVID-19 пандемиясы кезінде, бүкіл әлем карантинде отырғанда дүниеге келген. Бруклиндегі қараңғы пәтерінде жалғыз қалған комик 100-ден астам фильм көріп, Бергман, Кар-Вай, Эрисе сияқты ұлы режиссерлердің туындыларымен танысады. Бұл оның «миының химиялық құрамын өзгерткендей» әсер етіп, оны жаңа шығармашылық жолға итермелейді. Осылайша, терезенің сыртында боран соғып тұрғанда, ол «Кешір, жаным» фильмінің сценарийін жазып шығады. Оны Pastel продюсерлік компаниясына жібергенде, жұмысты зор ықыласпен қабылдаған. Ева фильмнің режиссері де, басты рөлдегі актрисасы да өзі болуы керектігін түсінді, бірақ оған дайын емес еді.



