Шон Бэйкердің былтыр Каннда «Алтын пальма бұтағына» ие болған «Анорасы» әлі де шу шығарып келеді. Ол шу Tatler редакциясына да жетті. Максим Семеляк фильмнің фокусы (және қорқынышты тұсы) неде екенін түсіндіруге тырысты.
Заманауи адамның зейіні тұрақсыз екенін ескерсек, «Анора» фильмі жөніндегі пікірталас феномен болып көрінеді. Картина канндық «Пальма бұтағын» былтыр мамырда алды, алайда әлеуметтік желіде біреумен ұрысқыңыз келіп кетсе, «Анора» сөзін жазсаңыз жетіп жатыр. Қазір фильмнің айналасындағы жайттардан гөрі оның социологиялық аспектілері қызу талқыланатын болған. Мысалы, көкбет, бірақ сезімтал стриптизші қыздың Америкаға қоныс аударып, орыс олигархының есуас ұлына тиюі туралы хикая ағылшын тілді аудиториялардың бәріне жаққанымен, орыс тілді қоғамдастықтарға неге ұнамайды?
Шон Бэйкер түсірген фильмнің жанкүйерлері мен хейтерлерін талқыға салғаннан пайда жоқ, өйткені олар өздерінің жеке эмоциялық өрістерінде тіршілік етеді. Жанкүйерлер көбірек сияқты, алайда хейтерлер, яғни біз де аз емеспіз. Жанкүйерлер «Анорадан» Nights of Cabiria фильміне, Достоевскийге (иә, Юра Борисов – жаңа князь Мышкин), тіпті Карл Марксқа сілтейтін гуманистік пікірді байқайды. Хейтерлер «Анораны» XXI ғасырдың ең нашар фильмі, ұсқынсыздық түйіні санайды. Осы орайда аса қадірлі Вероника Аркадьевна Долина басқалардан гөрі көрнекірек пікір айтты. Оның сыншы ұлы картинаны ұстамды түрде сынады, алайда аса құрметті лирикалық ән жазушы «Анораны» ағартушылық дәуірінің соңы, адам баласына деген сенімнің өлімі, Күлбике туралы ертегіге көрсетілген қорлық және Ресейден шыққан (оның ойынша) айуандық монументі деп атады. Бұл жерде фильмнің Америкада түсірілгенін айта кеткен жөн. Өзімді «Анораның» жанкүйері демеймін, рас, алайда кино тарихында дәл осындай реакция тудырған фильм болды деп те айта алмаймын.
