Ақшамыз табиге жеткенімен, пәтерге неге жетпейді? Middle-class luxury феномені туралы әңгімелейміз.
Менде екі Margiela табиі, Gucci бәтеңкесі, Byfar сөмкесі және Hermès орамалы бар. Apple техникасы да молшылық – Macbook та, AirPods Max та, басқалары да бар. Алайда не пәтерім, не көлігім, не жинаған ақшам жоқ. Жалғыз емес екенімді білемін. Бұл – миллениалдар мен зумерлерге тән бас ауру. Қалтамыз көтермейтін люкске неге үйірміз? Әдемі зат алып, оны қоятын жер таппайтынымыз неліктен?
Экономикалық жағдайымыз ақсап тұрса да, біз жақсы өмір сүруге тырысамыз. Аяқтағы таби – жылдам дофамин, бір сәтке болса да сенімділік беретін дүние. Middle-class luxury феномені, яғни нақты байлығы жоқ адамдардың қаржы жинаудың, үйлі болудың, тұрақты болашаққа ұмтылудың орнына люкс санатындағы заттарға құмар болуын сипаттайтын үрдіс осылайша дамып келеді. Мұның бәрін білетін брендтер адамдардың жанды жерін көздейді.
Экономика қораға кірді
Әке-шешеміз Chanel не Dior әтірін люкс көретін. Классикалық mass-tige қолжетімді болғанымен, беделді. Олардың кезінде адамдар жаппай пәтер алып, жаңа көлік мініп, ақша жинайтын. Пандемиядан аман қалып, экономикалық дағдарыс пен жаһандық жылынуды бастан кешірген біз «қаражат жинау» идеясын мүлде түсінбейміз. Біз оның орнына Birkin сөмкесі сынды дүние алуға құмармыз. Біздіңше, ол тіпті қор нарығымен салыстырғанда әлдеқайда тиімді. Жақында Hermès LVMH-ті басып озып, люкс санатындағы ең бай компания атанды. Жылжымайтын мүлік нарығындағы бағаларға қарасақ, Алматыдан пәтер алғаннан гөрі Birkin сөмкесіне ақша жинау оңайырақ болып көрінеді.