Сыйлыққа кроссовка қосылған тауық қанаттары, бизнес-ланчпен бірге берілетін косметика, жапон суши-бары мен итальяндық тратторияның бірігуі. Бүгінде мұның бәрі қалжың емес, мейрамхана маркетингінің шындығы
Бүгінгі қонаққа дәмді тамақ пен жақсы қызмет көрсету жеткіліксіз. Қазіргі мейрамханалар таңғалдыруы, қызықтыруы, көңіл аулауы керек. Мәзір, интерьер, тағамды ұсыну, әлеуметтік желідегі креатив – бәрі «мейрамхана тәжірибесі» деп аталатын үлкен қойылымның бір бөлігі.
Атмосфера және интерьер
Алматыда адамдар тауға шыққаннан гөрі, мейрамханаға жиірек барады. Әдемі жерде отыру, таныстарды көру, жаңа киімді көрсету – осының бәрі қазір толыққанды демалысқа айналды. Қоғамдық іс-шаралар аз болғандықтан, мейрамханалар сахна іспетті орынға айналды.
Әрине, ол жердің интерьері Instagram-ға арнайы жасалғандай әдемі, ал тағамдары фотоға әдемі түсуі шарт. Дәмі мен бағасы екінші орынға ысырылып қалды. Сондықтан мекеме иелері атмосфераға ақша аямайды. Қала орталығынан париждік брассерияны да, скандинавиялық кофехананы да, тіпті кеңестік заманға деген сағынышты ұтымды пайдаланған кеңестік модернизм стиліндегі мейрамхананы да оңай табуға болады.


